Rossmann w pierwszej trójce najbardziej cenionych marek w Polsce

0

Różnice między pierwsza trójką najsilniejszych marek były minimalne. Przed nami ulokowały się tylko: kosmetyczna Nivea – zdobyła 74 punkty, oraz Google – 72,4 pkt. Tuż za amerykańskim potentatem w branży internetowej znalazł się Rossmann z 72,2 pkt.

Polacy oceniali korzyści oferowane im przez konkretne marki. Wyodrębniono 62 takie korzyści dla konsumentów, podzielono je na trzy kategorie: funkcjonalne, osobiste (emocjonalne) oraz społeczne.

Jeśli chodzi o korzyści osobiste, Polacy uznali, że Rossmann: ułatwia im życie, pomaga zachować zdrowie, oszczędzać pieniądze i czas, uczy nowych umiejętności oraz umożliwia pozostawanie w kontakcie z innymi.

Naszą wysoką pozycję zawdzięczamy także świetnym ocenom korzyści funkcjonalnych, które – według ankietowanych – Rossmann zapewnia swoim klientom. Polacy są przekonani, że nasza firma (marka) jest użyteczna, odpowiedzialna, gwarantuje swoim klientom wysokiej jakości usługi, w tym rozsądne ceny, dobrze oznakowane opakowania oraz bezpieczeństwo produktów.

Ankietowani byli pytani również o korzyści społeczne związane z marką: jak ich zdaniem dana marka wpływa na społeczeństwo i gospodarkę kraju, czy np. korzysta z usług krajowych dostawców (w sieciach Rossmann są obecne praktycznie wszystkie, liczące się krajowe marki), uczciwe warunki zatrudnienia (zatrudniamy na etatach, oferujemy naszym pracownikom wiele dodatkowych korzyści jak: ochronę zdrowia, dofinansowanie wakacji czy realizacji własnych pasji).

Raport oceniający siłę marki („Meaningful Brands 2017”) przygotowała firma Havas Media Group. W polskiej edycji badania (MB jest prowadzone w 33 krajach) o ulubione marki zapytano aż 21 tys. respondentów. Oceniane były 71 firmy i 9 kategorii produktów.

Udostępnij.

O autorze

Testoland

Zostaw komentarz

Udowodnij że jesteś człowiekiem * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

*

 
Konkursy

Facebook

Sieć reklamowa Google AdSense jest zewnętrznym dostawcą reklam na tej witrynie. W celu dopasowania tematyki reklam do Twoich zainteresowań i ich wyświetlenia, firma korzysta z plików cookie. Reklamy mogą być dopasowane do informacji wynikających z Twoich poprzednich wizyt w tej i innych witrynach, z wyłączeniem danych powodujących naruszenie prywatności, w rodzaju imienia i nazwiska, numeru telefonu i innych danych kontaktowych czy adresu. Możesz wyłączyć dopasowywanie reklam do Twoich zainteresowań klikając tutaj — w tym samym miejscu dowiesz się więcej na ten temat. Chcę wiedzieć więcej

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij